Human Capital Training & Advies | Klantgerichtheid
20303
page-template-default,page,page-id-20303,ajax_fade,page_not_loaded,,select-theme-ver-2.5,wpb-js-composer js-comp-ver-4.4.3,vc_responsive

Klantgerichtheid

Waardecreatie voor uw klanten: overtreffen van verwachtingen.

Klantgerichtheidstrajecten van HUMAN CAPITAL Training & Advies onderscheiden zich door een integrale aanpak. Klantgerichtheid is in onze optiek een doorlopend proces waarin de toegevoegde waarde ligt in het overtreffen van verwachtingen van klanten. Klantgerichtheid is een cultuur, een vanzelfsprekende gewoonte. Wij ondersteunen uw organisatie om klantgerichtheid te verankeren in het DNA van uw organisatie. Door een interactief en creatief begeleidingsplan waardoor u klanten écht aan u kunt binden. Klantgerichtheid gaat als een rode draad door uw organisatie lopen zodat interne en externe klanten de resultaten ervaren.

Uitgangspunt is dat directie, leidinggevenden en medewerkers samen verantwoordelijk zijn voor het overtreffen van de verwachtingen van de klant en het creëren van een positieve beleving. Het traject start met het ontwikkelen van een visie en missie op het gebied van klantgerichtheid.

Tevens wordt er draagvlak gecreëerd door medewerkers op alle lagen in de organisatie bij het traject te betrekken en ze medeverantwoordelijk te maken. Klantgerichtheid wordt vertaald in een thema, zodat het praktisch en herkenbaar is. Leidinggevenden vervullen een cruciale rol: door het vervullen van een voorbeeldfunctie en het inspireren en motiveren van medewerkers. Trainingen en workshops worden aan iedereen in de organisatie aangeboden. Een gedegen plan voor de follow-up zorgt voor inbedding en het in beweging houden van medewerkers en organisatie. Een verhoogde klantwaarde is het resultaat.

 

Het aanbod van HUMAN CAPITAL Training & Advies bestaat uit:

* Het doorlichten van uw organisatie op klantgerichtheid

* Bezoeken en rapportages van mystery guests

Ondersteuning bij het bepalen van visie, doelen en resultaten

* Het begeleiden van een adviesgroep ten aanzien van klantgerichtheid

* Kick-off bijeenkomsten
* Workshops
* Trainingen
* Follow-up activiteiten