Human Capital Training & Advies | Ondernemerschap en klantgerichtheid
21336
post-template-default,single,single-post,postid-21336,single-format-standard,theme-hazel,hazel-core-1.0.6,woocommerce-no-js,ajax_fade,page_not_loaded,,select-theme-ver-4.5,wpb-js-composer js-comp-ver-6.7.0,vc_responsive
 

Ondernemerschap en klantgerichtheid

Ondernemerschap en klantgerichtheid

Karen Reichert is één van de seminarleiders in de programmareeks Checklist Kinderopvang, georganiseerd door het Haags Congresbureau. In haar seminar Ondernemerschap en klantgerichtheid op 9 november a.s. gaat ze in op de vragen:

  • Hoe profileert jouw organisatie zich op basis van de visie?
  • Hoe krijg je klantgerichtheid in het DNA van je organisatie?
  • Hoe maak je medewerkers medeverantwoordelijk in het behalen van excellente prestaties?
  • Hoe stel je het onderscheidend vermogen van je organisatie veilig?